Jag bor granne med Bree Van De Kamp

Jag var ju på apoteket idag och hämtade ut mina mediciner men glömde ju givetvis att köpa värktabletter. Så jag ringde malin (grannen) för jag visste att hon skulle iväg och hon var gullig och skulle handla åt mig sa hon.
Lite senare på eftermidaggen så knackade hon på och hade med sig Panodil och tre inredningstidningar! Hur gulligt är inte det liksom!?

Lite senare på kvällen så kom hon ner med nybakta bullar! Kanelbullar.
Jag bor granne med Bree Van De Kamp!




Kommentarer
Postat av: Sandra

Men en sån granne vill jag ju oxå ha ju!!!

Hoppas jag får en sån nu när vi flyttar!

2008-11-09 @ 09:01:31
Postat av: Anonym

hahaah håller me sååååååååå äcklig

2008-11-10 @ 20:02:51
URL: http://yppah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0