Lördag

Vilken underbar dag! Jag vaknade på ett strålande humör. Dock efter att jag och Alicia somnnat om en stund. Hon var nämligen hungrig klockan 5 imorse. Och då var inte humöret på topp. Men sen, 8:30 när jag vaknade av att hon låg och kikade på mig och log när jag öppnade ögonen så kan ju dagen inte börja bättre!

Igår fick lill skruttan sin första vaccination. Jag trodde att hon skulle vara hysterisk men hon sa inte ett pip! Så jävla duktig. Dock sa vår sköterska att den sprutan gör tydligen inte så ont men att hon kunde bli lite kinkig och trött under dagen. Ev lite feber också. Men hon var pigg hela dagen och lekte och jollrade som vanligt. Men igår kväll klockan elva så vaknade hon och hade feber. 38,4 så det var ju inte så farligt. Jag gav henne lite alvedon, för det sa barnmorskan att vi kunde göra, och sen la jag mig med henne och vi somnade båda två. Idag är febern borta.

Idag skall vi till varberg. C´s kompis dotter fyller fem år (tror vi) och vi skall på kalas. Antagligen bjuds det på Thai mat. Where there´s food, there´s Anna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0