Lördag

Sitter och äter frukost nu. Havregrynsgröt med kanel och mjölk. Har badat med Alicia och nu sover hon middag en stund.
Idag skall vi hem till brorsan (Johan) och hälsa på. Vi skulle ju gått till Liseberg igår men C ville inte längre. Gå själv med Alicia sa han. A men faaaaaaaaaaaaan vad roligt. Så jag sket i det jag med. Typiskt. Istället åkte Chrille till Nossebro och stannade där över natten och jag var uppe hos Malin och kollade på Idol och tjötade. När fan skall Robin B och Johan åka ut undrar jag? Jag vill se Alice och Kevin i finalen.

Tänkte dra ut till Allum en sväng och kika när jag ändå är i krokarna. Vill hitta en söt klänning till lillan. Fick en rabattkupong från H&M på 50% så den kan jag ju utnyttja. Vill in på Panduro och köpa saker til mina julkort som jag tänkte pyssla med. Indiska måste jag kika in på också...

Vad ska ni göra idag?
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ingen aning, blir och träna nu strax. Sen ska jag få din bror och hjälpa mig och träna och sen pyssla lite till, skrivit ut lite olika teckensnitt nu...hoppas du hittar nåt kul på din shoppingrunda

2008-11-15 @ 09:20:54
URL: http://bilbruden.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja, vi ska vara hemma

2008-11-15 @ 09:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0