Mammaträff

Jag lovade ju att skriva om mammaträffen i tisdags men har inte orkat eller haft tid. Så nu passar jag på när dockan sover.
Vi var hemma hos en av mammorna och vi hade jättetrevligt! Hon hade gjort en jättegod soppa, och jag som inte alls är en soppmänniska! Då är det bra betyg!
Det var roligt att se alla barnen. Dem är så olika och har kommit väldigt olika långt i utvecklingen också.
Det är faktiskt både på gott och ont när man träffar andra bebisar för det är väldigt lätt att man jämför. Det är dumt och man ska inte göra det men ändå blir det så.
Men som sagt det var väldigt trevligt och jag hade kameran med mig!
Så här kommer en överdos med bebisar!



Uppifrån och ner: Ylva och Molly, Anna och Julie, Pia och Lovisa, Viktoria och Sigrid, Sintra och Hadje och en fantastisk bild på Alicia.



Denna bilden är ju för skön! Sigrid var intresserad av Lovisas fot haha.

Visst är dem söta allihop!?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0