Möblerat om

Malin (grannen) kikade ner häromdagen och kollade hur vi har det hemma. Hon gav mig tips om möbleringen och hur vi skulle kunna ha det i vardagsrummet. Så jag var ju tvungen att testa och det blev bra faktiskt! Nu står ena soffan mot fönsterväggen, bordet i mitten och den andra soffan mittemot. Helst skulle jag vilja ta bort den ena soffan för dem är för stora för detta vardagsrummet. Men det är inget alternativ för det finns ingenstans att förvara soffan.
Opiumbordet fick en egen liten hörna och där skulle jag nu vilja ha något nytt på väggen. Ev en hylla och ställa foton på och den fina nallen som Alicia fick av Malin (min svägerska) när hon föddes. Den är för fin för att lillan skall tugga och suga på haha. Det får bli en tripp till indiska helt enkelt.

   

Ev skulle jag få plats med en byrå bakom soffan vid vitrinskåpet. Det behövs verkligen klädförvaring här hemma.
Alla våra grejer plus lillans.

Kommentarer
Postat av: Malin

Det ser bra ut, fast ser ju inte hela rummet...

2008-11-06 @ 08:27:06
Postat av: Sandra

Jäklar va fint litet bord!!! Lööööv!!!

Indiska eller?

Va iallafall super fint, helt i min smak!

Hoppas du mår bättre snart!!

Pöss pöss

2008-11-06 @ 14:52:40
Postat av: anna

tack!! nej jag köpte det på möbeloutlet tror jag. men undrar om inte indiska har samma bord. mio också kanske.. pussar

2008-11-06 @ 16:12:48
URL: http://pann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0