Nu skall jag spy galla igen...

över Alex Schulman denna gången.
Jag sitter och tittar SVTs Debatt och det handlar om nätmobbing som folk tycker att Alex och hans följeslagare sysslar med. Dem drar upp en massa saker som Alex skrivit på sin blogg och Marcus Birro berättar om ett mail som han kommit över där Alex skriver "Vi skall ta den här Birro mobbningen ett steg längre". Det mest pinsamma av allt är att Alex sitter och försvarar allt med att han skämtar! A men det var ju roligt säger han. Det var ett skämt. Har du ingen humor?
En vuxen människa borde väl för det första förstå att alla människor inte har samma humor och att mobbning handlar om hur den utsatta personen känner sig. Inte hur den som mobbar menar? Har man inte fattat det under alla år så måste det ju finnas en skruv som är lös. Fegskiten vågar heller inte stå för något av allt som Janne Josefsson nämner.
Fan vad pinsamt. Om du nu är så rolig Alex och skojar så kan la stå för vad du skriver?

Jag själv läser inte hans blogg. Jag ha la kikat in nån gång så detta bygger jag på vad jag har hört i Debatt.
Men ni kan ju gå in och skapa en egen uppfattning.
Själv ger jag inte mycket för karln.


Kommentarer
Postat av: Malin

ja det är lite peppning

2008-11-14 @ 17:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0