Ny vecka nya tag

What the fuck händer? Nu har jag ont i halsen igen. Fast på andra sidan denna gången. Om det inte bättrar sig snart så får jag nog fasen gå och kolla upp så att det inte är något seriöst fel. Peppar peppar...
Idag var jag ute på 421 och handlade på MAXI. C var hemma med lillan. Jag gillar att åka och handla. Att få åka själv är härligt. Jag kan strosa i min egen takt och kika runt. Leta inspiration. När man blir mamma uppskattar man dem små ensam stunderna. Även fast jag helst alltid är med lillan. Haha. Min skatt.

Viktor och Malin kom förbi en sväng på te och pepparkakor. Jag vet inte varför men jag har blivit besatt av pepparkakor och julmust. Otroligt gott. Jag längtar till julafton och idag är det ju bara en månad kvar! Det skall bli så mysigt att vara med släkten och att ha Alicia med. Dock vet jag inte vart vi skall fira julen än. Jag vill så gärna vara med min släkt. Men vi får se hur det blir. Detta blir första året som jag och Chrille firar jul tillsammans. Mysigt!

På söndag skall jag ha adventsfika här med brudarna. Då skall kameran gå het och jag skall bjuda på lite bilder. I veckan blir det pynt här hemma.
På torsdag fyller min karl år också.

Ha en skön kväll!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Så glad man kan vara. Ser fram mot torsdag då vi får ha Alicia en stund. Kram

2008-11-24 @ 21:28:22
Postat av: Mamma

Det är ju onsdag vi ska ha Alicia jag skrev fel förrut. Kram

2008-11-24 @ 21:59:15
Postat av: anna

ja det blir la mysigt!!! Kram

2008-11-24 @ 22:09:57
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: therese

neeeeeeeeeee gud vilken söt bild. Tjockan;)

2008-11-26 @ 15:55:38
URL: http://yppah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0