Puh

Det verkar inte ha blivit någon förstoppning på lillan... ännu. Peppar peppar. Dock har hon stånkat och stönat under natten så jag trodde att hon hade ont i magen. Men antagligen inte. I med nappen och upp och vända på fröken som har en förmåga att under natten hamna på tvären i spjälsängen. Varje morgon när jag tar upp henne så ligger hon på tvären. Haha.
Hon bajsade nu på morran men förstoppning kanske visar sig senare. Nu har det dock gått tretton timmar sen hon fick målet som jag trodde att jag överdoserade pulver till.

Idag skall vi hem till en i mammagruppen och käka lunch. Jag skall ta med mig kameran och om det är OK med dem andra mammorna så bjuder jag kanske på lite bilder ikväll.
Ha en skön dag så hörs vi lite senare!


Kommentarer
Postat av: jull

här e en tävling för dej och din minilimpa:

http://www.alltombarn.se/foraldraliv/tavling-basta-bilden-vinner-en-kamera-1.18582

2008-11-25 @ 21:35:05
URL: http://jullbull.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

hoppas ni hade en bra dag =)

kram

2008-11-25 @ 23:01:58
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej kusinen nu har jag funderat å funderat! Å de enda jag kommit på att jag önskar mig är fårskinns tofflor , för de fruktansvärt kallt här uppe i mitt hus! Eller min foundation från Face (sammet). Hmm Annars står de rätt still, du kan ju kolla med mamma hon vet kanske något bra! Krama Alicia från mig :)

2008-11-26 @ 09:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0