Rainy day

Det är lite mysigt med en regning dag så här mitt i veckan. men det räcker med en. Jag får en myskänsla i kroppen när vi vaknar på morgonen och jag tänder lite ljus och matar gumman. Det är den mysigaste stunden på hela dagen faktiskt. Och innan läggdags också. Då myser vi också med tända ljus. Idag är dessutom herrn i huset uppe med oss och det hör verkligen inte till vanligheterna då han jobbar kväll och kommer hem klockan ett på natten (för er som inte känner oss).

Idag händer det la inte sådär överdrivet mycket. Fick tag på en tvättid klockan 8 i morse och har nu kört sex maskiner. Skall ner snart igen. Lillan sover och jag är hungrig.
Nu blir det tvättstugan och sen käka nåt..
Ha en skön dag!


Kommentarer
Postat av: Malin

jösses 6 maskiner...inte dåligt...du skulle göra kladdkaka till fredag va? ska handla på torsdag ska jag handla grädde då?

2008-11-18 @ 14:58:29
Postat av: anna

japp jag gör en kladdkaka. köp du grädde. det blir bra.

2008-11-18 @ 16:36:43
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: Malin

tack, ja jag vet du vet hur det känns, man försöker men det går inte...

2008-11-18 @ 21:40:54
Postat av: Anna HK

Det känns som att tvätten aldrig tar slut.. Vem använder så mycket kläder egentligen? Trevlig kväll!

2008-11-19 @ 19:55:26
URL: http://annahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0