Sicko

Yup, idag mår jag om möjligt ännu värre. Febern är borta men jag har så sjukt ont i halsen. Jag var bombsäker på att det var halsfluss och idiotförklarade sköterskan på vårdcentralen när jag ringde för att få en tid och hon sa att jag skulle vänta med att komma.
- Du, sa jag. Jag har haft så mycket halsflusser så jag vet hur det känns.
Men tji fick jag. Ingen halsfluss. Det känns precis så. Jag kan inte svälja ju! Jag har fått i mig en smoothie hittills idag. Hoppas det går över och blir en dunderförkylning. För ont i halsen hatar jag!

Chrille är hemma och tar hand om lillan. Jag vågar inte vara nära henne. Så här ska hon inte behöva må.
Men det gör ont i mig att inte kunna gulla och leka och framförallt pussa på henne. =( När jag mår bättre ska jag pussa sönder henne!!
Hoppas ni mår bra!
Puss


Kommentarer
Postat av: Malin

hoppas du blir bättre snart, krya på dig

2008-11-05 @ 12:52:16
Postat av: Sandra

Hahaha...jag hade en sån förkylning för nåt år sen å gjorde likadant.

Asså ni behöver ju inte göra ett test, bara ge mig medecinen. Jag känner ju själv att det e halsfluss...men det va det inte!

Men jag hade oxå piss ont!!!

Så jag lider med dig!!!

Kraaaaaaam

2008-11-05 @ 13:37:05
Postat av: anna

tack!!!

haha a sandra man tror man e värsta doktorn. jag va typ lite sur när jag gick från doktorn hahaha kram

2008-11-05 @ 13:52:24
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: mamma

Krya på Dig. Puss o Kram

2008-11-05 @ 17:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0