Snart är det tisdagsmys

Varje vecka längtar jag till tisdag för då är det ju Desperate. Get a life haha. Det är perfekt att ha fått in en nattrutin klockan 20:30 för Alicia. För det första för att hon sover till 7 nästa morgon (nu äter hon inte på natten längre) och för att jag då får tid att titta lite på TV. Speciellt Desperate Housewives. Det är programmet med stort P! Ikväll skall jag feta till det. Jag har köpt choklad och skall göra mig en jordgubbsmilkshake. Jag får helt enkalt dra igen sovrumsdörren och hoppas att alicia inte vaknar av mixern. Jag har ju inte kunnat äta eftersom jag haft så ont i halsen så jag tycker att jag är värd lite gott ikväll. Dessutom sålde dem Marabou choklad för 10 spänn när jag var och handlade! Can´t beat that!
Imorgon skall jag väga mig hos mamma och pappa då jag och lillan skall dit och hälsa på.
Först skall vi hem till Sara. Också blir det babyrytmik igen. Nu börjar dagarn återgå till normalt igen. Skönt!

Just det. Idag kom det ett härligt litet skratt från gumman igen! Vi dansade och hon skrattade åt Chrille som tramsade sig haha. Vi skrattade så gott alla tre!
Alicia är det bästa som finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0