Söndag

Imorse gick vi på en långpromenad med Malin och Viktor. Vi var ute två och en halv timma. Dock så tog vi det ganska lugnt för Vera (deras vovve) var med och hon har en förmåga att springa framför barnvagnen hela tiden. En vacker dag kommer jag säkert köra över henne. Peppar peppar... Malin hade med sig en termos med tevatten och mackor så vi stannade och tog en fika faktiskt. Så underbart väder! Helt sanslöst!
Imorgon blir det promenix igen. Nu måste jag få bort dem där jävla kilona... helst innan jul.

Jag var iväg på IKEA en sväng också. Själv faktiskt. Alicia var hemma med Chrille. Det kändes skönt att komma iväg själv. Att få strosa lite i egen takt. Fast jag var ganska stressad för Chrille skulle iväg när jag kom hem. Köpte lite ljus för att höja mysfaktorn här hemma och Alicia har fått sig en matstol. Vi hade henne i den när vi åt men hon satt inte så bra. Måste köpa en dyna. Hon är lite liten än men korta stunder går bra att sitta. Och det är ju spännande framför allt!

Lillan sover och Chrille är inte hemma och det är bara skit på TV. Så vad fan gör jag uppe?
Jag går och lägger mig nu.
Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0