Söndag

Idag är det ju fars dag men dagen, eller morgonen, blev inte alls som jag tänkt eller planerat. Jag hade tänkt ta Alicia imorse så Chrille skulle få sova men det var han som tog henne och jag har fått sova från 22 igår till 8:30 i morse! Dock har jag ju varit uppe x antal gånger och gjort rent ögat och tagit hostmedicin och värktabletter. Men vilken lyxnatt. Och Alicia har bara vart vaken en gång och C gav henne nappen och satte på speldosan och hon somnade igen.
Jag hade ju planerat att väcka Chrille vid elva tiden och ha amerikanska pannkakor och lite mys.. men det får bli lunch istället =).

Det blir heller ingen tripp till min pappa idag. Helt onödigt att åka dit och smitta ner dem. Jag åker till dem på onsdag istället. Då kan jag ha bilen också sa Chrille. Plus att då skall jag hem till Sara också så det blir en heldag.

Undrar om jag orkar med en promenix idag? Alicia måste få frisk luft stackarn!
Jag får dåligt samvete när jag inte kan ge henne all den uppmärksamheten hon är van att få av mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0