These boots are made for walking

Idag vaknade vi 8:30! Dock hade jag en tuff timma mellan 4 och 5 inatt med en ledsen liten tös. Till slut somnade hon om och jag likaså. Så jag var tacksam när jag såg att klockan var halv nio.
Det blev städning här hemma på morgonen och lite slappande. I förmiddags åkte vi till Chrilles syrra och hälsade på. Alicia fick träffa sin kusin Filippa för första gången. Filippa sa Bebis Hej bebis och vinkade till Alicia haha. En liten pratkvarn!



Oooh tjusigt!



Tungan rätt i mun



Mammas skor är ju roliga!

Nu har Chrille nattat Alicia men det verkar som om dem har nattat varandra för jag hör någon som snarkar. Och det är inte Alicia...
Själv softar jag framför TV:n. Lung kväll hemma med tända ljus och julmust. Härligt!
Ha en skön kväll!



Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0