Torsdag

Idag är det blå himmel och sol och jag känner mig glad och har nån slags pirrkänsla i kroppen! Härligt. Att ha världens finaste lilla flicka är det bästa som finns!

Igår var första dagen på nästan en vecka som jag var ute och rörde på mig. Jag och Alicia var först på babyrytmik och sjöng lite. Alicia satt och stirrade på Victor hela tiden haha. Blivande fästman? Sen åkte vi hem till Sara och spanade in hennes nya lya. Mys pys. Vi fikade med frallor och julmust. Sen åkte vi hem till mamma och pappa och där fick jag middag och dem fick mysa lite med lillan. Hon var på ett strålande humör och log hela tiden när vi busade med henne.
Mamma hade rotat fram böcker på vinden som jag fick med mig hem. Så igår kväll innan Alicia somnade så läste jag "Emma går till dagis", "Totte" och "lilla Anna och långa farbrorn" för henne. Vilken nostalgi tripp.

Idag är det babysim och C skall bada med lillan. Skönt att slippa. Jag känner mig fortfarande lite matt i kroppen. Det tar la några dagar innan jag får tillbaka all kraft som jag hade innan jag blev sjuk.
Sen skall Carro komma hit och hälsa på. Hon skall få äran att klippa till min lugg också som hänger rätt ner i ögonen också.
Nu skall jag kliva in i duschen tänkte jag.
Vi hörs senare!



Jag måste vara dum i huvudet men jag längtar lite efter snö...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0