Torsdag

Idag var det sim och C badade som jag skrev tidigare. Idag fick dem dyka under vattnet. Bebisen höll i mammans/pappans tummar och när dem släppte så skulle man låta dem hamna under vattnet och sen skulle man lugnt och sansat ta upp dem och skina som en sol! Allt för att dem inte skall tro att det är farligt. Det gick ganska bra! Alicia blev lite rädd men klarade sig utan kallsup. Jag tog ju aldrig med mig kameran dum som jag är. Dem fick flyta i badring idag också. Alicia såg ut som en riktig glidare som var på semester. Haha.
Tycker så synd om en kvinna som går med sin dotter på simmet. Hennes dotter bara skriker och skriker och verkar inte alls tycka att det är roligt. Stackarn. Är det inte lika bra att sluta då? Nu har det gått fyra gånger och varje gång så har flickan vart lika ledsen. Jag hade slutat gå med Alicia om det var så. Uppenberligen tycker hon inte att det är speciellt mysigt...

Carro kom aldrig hit idag, Hon kände sig sjuk stackarn. Hoppas hon inte blir dålig nu. Om två veckor är ju hennes lilla bebis beräknad. Jag längtar! Jag minns den där sista väntan. Fan vad seg den var. Plus att det var typ 800 grader också.

Nu skall jag göra ordning mig och lägga mig och läsa en stund.
Sov gott där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0