TRÅKISH

Jag är uttråkad. Har surfat runt en stund och nu har fantasin tagit slut. C spelar playstation men vad gör det? Det är ju ändå bara piss på TV. Just det, jag har ju fått Sex and the City dvd:n! Men varför har jag inen ro att titta på film? Jag kan slö kolla på TVn i två timmar eller slöa på nätet men film har jag ingen ro i kroppen till. Är det inte konstigt? Fast sex and the city borde ju funka!
Lisa, vad säger du? Skall vi ta en kväll när du är hemma under julen och kolla på den och käka nåt gött?

Jag hoppas på roligare väder imon. Vill ta en promenad. Hagas julmarkand är jag också grymt sugen på men då får det ju vara julväder också. Annars kan det kvitta.
Imon är det det första advent och brudarna kommer hit på adventsfika.
Vi hörs imon. Nu blir det sängen för min del. Natti Natti!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Det tycker jag låter som en perfekt sak att göra! Längtar redan :)

Va bra att maten blev god med!

Saknar dig! Kramar

2008-11-29 @ 22:36:48
Postat av: anna

jag och Alicia saknar dig också! puss

2008-11-30 @ 09:35:15
URL: http://pann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0