Utmaning

Hittade denna på Evelinas blogg och tänkte att den vill jag också göra. Jag utmanar Julia, Sandra, Sara, Therese och Malin

De regler som gäller är: Länka till den person som har utmanat dig och glöm inte att lägga in dessa regler i inlägget. Berätta sju saker om dig själv, både alldagliga och oväntade. Utmana sju personer i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till deras sidor. Låt dessa personer få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar på deras bloggar.


  • Jag läste teckenspråk i gymnasiet. Två kurser till och med och hade MVG i båda kurserna. Idag kan jag inte teckna en mening ens.
  • Jag är som ett lapptäcke och har sytt i huvudet, ryggen, under armen, magen (tre ställen) och down under (efter förlossningen.)
  • Jag är extremt pedantiskt och klarar inte av ett rörigt hem och det fulaste man kan ha hemma (enligt mig) är en stationär dator. Yuck!
  • Det första ordet jag lärde mig att läsa var "Lättmjölk". Tack vare Sara!
  • När jag var liten gick jag i gymnastik. När en ny termin startade så visade det sig att det var rytmisk gymnastik (ni vet sån när man går ner i spagat och sån shit). Jag fick panik och började gråta. Sen gick jag inte i gymnastik mer.
  • Jag blir jättekänslig och börjar nästan alltid gråta när jag är sjuk. Som ett barn. Inatt senast.
  • Jag är sockerberoende. Helt seriöst alltså. Men jag jobbar på att bli av med det.

Kommentarer
Postat av: Therese

ahhahaahaha det med gymnastiken var d roligaste haah

2008-11-07 @ 11:04:07
URL: http://yppah.blogg.se/
Postat av: anna

hahaha aa jävligt moget haha. nu e det din tur =)

2008-11-07 @ 12:45:20
URL: http://pann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0