Vad ska jag göra sen?

Jag kommer att vara mammaledig till januari 2010. Efter det har jag inget jobb mer. Volvo ska ju varsla, och jag vill ändå inte tillbaka dit.
Men frågan är vad skall jag hitta på sen? Ingenting jag går och oroar mig för med tanke på att det är över ett år kvar tills dess. Men jag skulle så gärna vilja plugga. Antingen till dekoratör eller till fotograf. Båda är drömyrken.
Time will tell.
Kanske borde tacka Volvo för detta varslet för då är det skitstället inget alternativ längre...
Det känns ganska skönt faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Nikki

Men om du ska vara mammaledig till 2010 så kommer du ha dit jobb kvar. Du kan inte "få sparken" under mammaledigheten. Och vem vet i januari 2010 kanske det får bra för volvo så att du kan få vara kvar.

2008-11-09 @ 02:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0