WTF?

Har på TV4 i bakgrunden när jag sitter och surfar. Det är en dokumentär som heter "500 kilospappan". Vad jag just såg var det sjukaste.
En morsa som matade sin 4-5 månaders bebis med hamburgare!! Hallå eller! Behöver jag tillägga att dem är amerikanare? Det är som att jag skulle mata Alicia med hamburgare. Hur dum i huvudet får man lov att bli? Jag är nojig för att ge henne vatten direkt ut kranen haha. Här kokas alltid vattnet. En flottig jävla hamburgare kommer hon inte stöta på inom de närmsta åren!

Folk som gör så mot sina barn borde faktiskt kunna straffas på något sätt. Jag tycker att det är en sorts misshandel att övergöda sina barn. Dem är barn och vet inte bättre. Det är vi som skall lära dem rätt och fel. Vad som är bra och dåligt. Vad är man för en förebild när man trycker i sina barn skräpmat?

Jag minns vad Joe sa till mig när jag hade gjort pannkakor till Joey och han fick det till lunch. Normalt så är ju pannkakor frukost i USA. Joe kom ner och sa:
"Anna, I don´t want you feeeding him pancakes for lunch"
Han tog tallriken från Joey och Joey började gråta såklart. Då säger dumröven:
"Joey, wanna go get a cheeseburger?"
Jag trodde jag skulle trilla baklänges!
Hur korkad får man bli?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0