Helgen

Har ju inte bloggat på hela helgen märkte jag nu.

I fredags skulle vi åkt hem till Chrille arbetskamrat och käkat men deras dotter hade blivit förkyld så vi bestämde oss för att strunta i det. Alicia har ju precis varit dålig och snart kommer RS virus och sånt så det är dumt att chansa. Istället så komm Jill, Therese och Catrin hit och vi kollade på Idol (Chrille blev utslängd) Vi hade jätetrevligt och tjöta och käkade massa onyttigt som alltid när vi träffas. Tjockisträffar har vi haha.

I lördags var jag uppe hos mamma och pappa och visade upp lilla dockan för Jönköping borna. Kul att se dem igen och Alicia fick paket. Måste bara visa denna söta lilla kjolen. Helt sjukt söt...





Idag var jag, C och Alicia ute på en promenad. Vi tog bilen (haha för att gå en promenad) till Sisjön och gick runt sjön. Skönt att komma bort från stan och promenera i skogen. Hade med mig min kamera och det blev lite bilder...

  

         

Chrille har lånat hem en projektor av en kompis och har riggat upp den i sovrummet. det ser för jävligt ut och jag får panik, men ikväll skall vi kolla film och ligga i sängen. Jag vill ha en TV i sovrummet men C säger nej... Helst av allt vill jag ha ett hus. Men det känns som en TV är mer rätt prisklass för oss.

Kommentarer
Postat av: Malin

hehe ok då ska jag kanske kolla med dig hehe

2008-10-20 @ 08:40:07
Postat av: Anonym

åå gud vilken snygg kjol vart e den köpt??

2008-10-20 @ 16:02:40
Postat av: anna

den är köpt i turkiet tror jag. lillan fick den i present

2008-10-20 @ 20:21:43
URL: http://pann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0