Läggdags

Ikväll blir det tidigt i säng. Jag har precis nattat lillan och tänkte joina henne faktiskt. Nu när hon är förkyld så har jag henne brevid mig i sängen. Om jag skall vara ärlig så är det inte så där överdrivet många nätter hon sovit i sin egen säng haha. Jag är så löjlig. Vill ha full kontroll hela tiden. Hönsmamma, jajamen...
Än så länge är hon så liten så hon fattar inte skillnaden. När hon är tre månader är det lättare att skapa rutiner har jag läst.

Imorgon runt 11 tiden så skall vi ut och promenera med Malin och Viktor. Undrar om det blir en lång tur eller en lite kortare. Skall hämta bilen imorgon också. Generatorn hade ju pajat. Tur att försäkringen täckte det. 2000 i självrisk istället för 3300. Bil är bara problem. Men en jäkla frihet.

Får inte glömma kameran imon när vi promenixar. Vill ta lite fina höstbilder.
Sov gott allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0