16/9

Tisdag idag. Jag har fått riktiga höstkänslor. Var och hälsade på faster igår i guldheden och promenerade hem därifrån. Så härligt med den friska luften och när jag kom till slottskogen och det låg löv på marken och gträden börjat skifta lite, ja då kändes det verkligen som höst! Var och bokade klipptid och färgning och på fredag är det dags. Håret blir annorlunda kan jag säga.. sen får ni se.

Hittade namnsmycket jag vill ha på en annan sida och mycket mycket billigare så jag ska beställa det därifrån istället. Fick pengar när vi hade kalas i söndags så jag ska nog handla lite kläder till mig själv i alla fall...

Imon skall jag ev träffa en gammal arbetskamrat som fick barn i maj. Pratade med en annan gammal arbetskamrat förut också. Hon fick barn 26 augusti och vi ska träffas nån dag också. måste aktivera mig själv på dagarna.
Sen får ju Carro bebis. Och Anita. Och Jennie....

Nu skall jag bada lillstjärnan.
Kram


Kommentarer
Postat av: Malin

spännande med nya frissan/färgen

2008-09-16 @ 12:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0