1a september

Idag är lilla dockan en månad. Fattar inte vart den månaden tagit vägen. Fast på ett sätt så har jag nästan glömt hur det var innan Alicia kom. Känns som hon alltid har varit här med oss. Lillfisen.
Helgen spenderade jag och Alicia hos mormor och morfar. Vi kom upp till dem tidigt på lördag morgonen. Chrille skulle ju åka på rally i Nossebro så jag och Alicia sov över hos mina föräldrar. Det var roligt att få en helg tillsammans med dem. Så sålda dem är på lilla gumman också. Underbart.

Idag börjar C jobba igen. Stackarn hade liiiite ångest när han gick.
Skulle åkt på dop i helgen som kommer men det blev framflyttat för hela familjen har åkt på halsfluss och huset var inte riktigt klart. Passar mig ganska bra ändå.

Nu ligger min lilla älskling här på soffan nymatad och sömnig. Nu skall vi lägga oss och sova middag. Jag är ganska sleten. Det var en viss liten madam som var vaken till halv 3 inatt....
Natt terrorist =)



Älskling!



Mys med mormor och morfar

Kommentarer
Postat av: Mamma

Så mysigt att ha Er här. Alicia är helt underbar. hoppas det blir snart igen vi ses. Kram

2008-09-01 @ 15:59:30
Postat av: Sandra

Haha...lillfisen kallar jag alltid min lilla vovve, lite lustigt!

Andreas gillar inte det, han tycker inte det låter så mysigt. Men jag tror han börjar vänja sig..

Det e allt en liten going du har fått!!!

Grattis Alicia på 1-månaders dagen..eller vad man nu säger.

Kram på er!

2008-09-01 @ 19:34:47
Postat av: anna

haha jag har alla möjliga smeknamn på henne. sötkorv är ett annat haha

2008-09-01 @ 20:39:51
URL: http://pann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0