26 och Hallelujah!

Har haft en ganska bra dag. Den var lugn och firade lite med mamma, pappa och Sara som kom hit och vi käkade pizza tillsammans och en kladdkaka som jag slängde ihop i morse med en skrikande bebis bakom mig. Man får upp ett bra flås när man blir mamma.
Jag var på BVC med Alicia idag också. Hon skulle träffa doktorn. Hon gillar ICKE docktorn. Tror inte att hon gillar BVC heller faktiskt. HEEEEEEEELT hysterisk. Jag har aldrig hört henne skriva så! Hon hade gått upp lite till och nu väger biffen 4275.

Det damp ner en post avi idag. Hjärnan gick på högvarv vad det kunde vara för spännande. Det var gulliga Julia som skickade ett grattis kort till mig och en liten gose figur och tofflor som hon virkat till Alicia. Ursött!
Tack vännen.

Hallelujah!
Jag har hittat en napp som passar vårt barn. Äntligen! Man kan säga att jag haft semester ikväll. Det har vart lugnt och skönt. Jag matade henne och la henne i sängen och tryckte in nappen. Det tog nog 15-20 minuter så somnade skruttan.
Sötnos!
Nu skall jag också sova.
God Natt!

Kommentarer
Postat av: Lisa

hoppas gårdagen var bra! Får ringa dig igen så vi kan prata lite längre :)

Puss å kram

2008-09-12 @ 11:38:10
Postat av: anna

ja gör det! snart kommer du hem oxå!!! =)

2008-09-12 @ 13:06:12
URL: http://pann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0