Dags kanske

Dags att uppdatera lite om livet kanske.
Skall snart iväg till Gildaskolan på massage. Det skall bli så jävla underbart. Jag är så trött så jag kommer tvärdäcka där. Hoppas jag inte börjar snarka. Pinsamt.

Förra helgen var vi nere i skåne. Bianca döptes. Så snäll. Sa inte ett knyst i kyrkan. Jag höll henne pch det blev jäkla tungt efter en stund. Jämfört med Alicia som är lätt som en fjäder. Hon satt med Chrille och sov hela tiden. Hon gillade nog orgeln.
Jag har alltid undrat varför psalmer alltid skall sjunga i det högsta tonläget som existerar. kan någon förklara detta? Det var fullt ös där nere. Linda har ju två snart 5 åringar också. Underbara ungar!
Isabelle kallade kyrkan för prästens slott haha. Så sött.

I veckan var det återträff med föräldrargruppen. Jag trodde inte att jag skulle vilja fortsätta träffa dem men det kändes annorlunda när vi väl satt där. Vissa hade ändrats väldigt mycket. Det har vi väl alla gjort visserligen. Vi var sex mammor. 5 flickebarn och en pojk haha. Vi skulle träffas och fika den första oktober. Får se om jag kan, vi skall skriva på papper om faderskaps grej då.

Helgen blir lugn. Imon skall jag och Alicia till mamma och pappa/mormor och morfar. chrille skall ut och dricka bärs och kolla på hockey.
Ha det gött allesammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0