Long time no blog

Det var ett tag sen om man säger så. Dagarna går eller snarare flyger iväg.
I helgen var jag uppe hos mamma och pappa en sväng. Både fredag och söndag faktiskt. Malin tvättade och städade min bil i söndags och nu är den fantastiskt fin och ren! Jag tror inte den har sett sån ut sen jag köpte den haha.
Annars har det la inte hänt så mycket. Åkte på en mjölkstockning som hette duga igår. Men jag klarade mig från feber och lyckades massera ut det.
Har tagit upp kontakten med en gammal vän igen och vi skall ses på lördag. Skall bli väldigt kul faktiskt.

Idag har vi vart och handlat. Alicia sov hela tiden. Hon har varit väldigt trött idag. Men såna dagar har vi allihop ju. Har kommit på att när det är något som är avvikande så tänker jag "Kan vi vuxna vara så?". Om jag kommer fram till att Ja det kan vi så är jag inte orolig för henne heller. Just nu ligger Chrille och nattar henne. Få se hur hon sover inatt. Natten till idag sov hon från 23:30 till 5:30! Fatta sicken lyx!

På torsdag är det min stora dag för er som glömt det!
Jag kom på vad jag önskade mig av Chrille. Ett namnsmycke. Men priset var lite saftigt så vi får väl se vad som finns i dem andra paketen. Kanske kan lägga en slant själv.

Ett sånt här vill jag ha


från namnsmycken.com

Finns armband också. Kanske tomten kan komma med...


Kommentarer
Postat av: Anna

sånt vill jag oxå ha men känner att plånboken inte har råd med det. men dom e så snygga.. får nog vänta ett tag. funkar er vardag bra? hon har blivit stor lr? kram

2008-09-09 @ 08:08:35
URL: http://annaholmros.blogg.se/
Postat av: Malin

ja dom är inte billiga men dom är snygga, kul du blev nöjd med bilen, nästa gång blir det vax, även för svärfars bil om han vill det.

2008-09-09 @ 08:30:33
Postat av: anna

jajamen hon växer så det knakar. otroligt så mycket som händer på en månad. Kommer små leenden ibland när man pratar med henne, svårt att veta om det är medvetna leenden dock.



malin: gärna en vaxning. Innan vintern om det hinns??

2008-09-09 @ 09:24:45
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: Malin

jadå, klart jag kan fixa en vaxning, men då blir den tvättad igen med hehe...oktober blir ju lite tajt, men kan ju se i slutet av denna månaden, vet vi bara har nåt inplanerat de 26:e sen inget.

vill med ha ett sånt halsband, fast kanske ska önska mig det sen om man har barn

2008-09-09 @ 09:31:05
Postat av: anna

man behöver ju inte skriva sitt barns namn, du kan ju skriva ditt eller håkans kanske

2008-09-09 @ 10:19:11
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: Malin

jo, men håkans har jag ju redan hehe

2008-09-09 @ 10:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0