Regning Måndag

Det blev precis alldels mörkt här och började hagla och grejer. Mys Pys.
Var uppe 5.30 med Alicia idag och matade henne. Men sen la vi oss faktiskt igen och hon vaknade kl 8 igen. Så jag känner mig ganska pigg faktiskt.
Idag är Chrille ledig också. Underbart! Dock så skall vi tvätta. Har sex maskiner.... Kanske kan hitta på något kul efter.

I helgen var jag och alicia hos mamma och pappa. Sov över från lördag till söndag eftersom Chrille skulle träffa några gamla arbetskamrater och dricka bärs. Var och hälsade på Håkan och Malin en sväng också.
Det är underbart att komma hem till mamma och pappa och bli uppassad. Knappt behöva lyfta ett finger. Det är gött det.
Ni är bäst!

Ne, nu skall jag hoppa in i duschen. Snart är det dags att tvätta!

Kommentarer
Postat av: T H E R R E fotoblogg

Tvättat sex maskiner redan vid elva? Det var en produktiv dag! :

2008-09-29 @ 11:51:50
URL: http://therre.blogg.se/
Postat av: anna

nej, jag har precis börjat.. började kl 12 =)

2008-09-29 @ 12:10:03
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ett rent nöje att ha Er här. Tyckte inte vi passa upp dig spec mycket.Du hjälper allt till när Du är här. Men bra att Du känner det så för Du såg lite trött ut. Alicia lånar vi så fort vi får en chans hon är helt underbar. Kram till Er.

2008-09-29 @ 17:49:39
Postat av: Malin

nej men inte sååå najs och gå ut när man inte har nåt regnställ..

2008-09-29 @ 19:37:30
Postat av: anna

ja mamma jag e änna lite sleten

2008-09-29 @ 23:09:00
URL: http://pann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0