Sentimentalt

Kollade precis på ett program på TV där en kvinna födde barn. Tårarna började rinna såklart, Det är bara en månad sen jag låg där och tryckte men det känns som det har gått en evighet på något vis. Som att Alicia har varit hos oss mycket längre. Hur ont det än gjorde att trycka ut lillan så skulle jag göra det igen och igen och igen.......

Nu ligger hon och sover. Har lagt henne för natten. Denna natten får absolut inte bli som igår, Då blir jag gråhårig haha. Får se hur länge hon sover nu innan hon vill ha mat. Blir det bra inatt så får detta bli rutin.
Jag kommer nog också somna snart. Fick ju inte sova middag förut. Alicia ville hellre äta.
Första dagen utan Chrille hemma har gått bra. Vi var ute på Backaplan en sväng på förmiddagen. Sen har vi faktikt bara varit hemma. Jag badade henne förut. Men det var inte så poppis.

Nu skall jag chilla lite.
Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Susanna

Var det singelmammorna du kollade på? Kikade också och blev helt gråtfärdig ...trots att jag inte fött ett enda barn! :) Det är något visst med de där små liven!

2008-09-02 @ 21:26:17
URL: http://akerang.blogg.se/
Postat av: anna

haha jaa det var det!

2008-09-03 @ 10:00:24
URL: http://pann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0