Tisdag

Idag har jag inte gjort så mycket. Var och handlade i förmiddags och Chrille var hemma med Alicia. Skönt att komma iväg lite själv också, även fast det bara var en timma. Skulle träffat faster i slottskogen för att promenera men det var inget vidare väder plus att jag vart extremt trött så jag ställde in det. Så jag och Alicia har bara varit hemma. Badade henne förut. Idag tyckte hon bättre om det. Jag tror att jag har haft lite för kallt vatten innan. Stackars henne... Inte konstigt att hon skrek...

Hinner inte skriva mer. Nu börjar hon vakna här.

Kommentarer
Postat av: malin

jo jag vet vi gör så hon vill skriva mer, men vi är verkligen trötta på henne...det är lungt med mässan, vilket datum var det kalaset sulle vara? din bror kommer ju inte ihåg nånting

2008-09-04 @ 10:43:28
Postat av: anna

14e september e kalaset

2008-09-04 @ 11:14:26
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: malin

ok

2008-09-04 @ 11:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0