Dagen som gått

I förmiddags fick vi storbesök av Sara med vildingarna i magen! Den en tvillingen sparkade lite på min hand och jag mindes tillbaka hur det var när Alicia låg i magen. Gud vad jag kan sakna dem små sparkarna inne i magen. Det lustiga är att jag kände igen Alicias rörelser inifrån magen när hon kom ut om ni förstår hur jag menar. Hon brukade krafsa med sina fingrar i nedre delen av magen på mig, och när hon kom ut så krafsade hon också alltid på saker och ting. Dessutom puttade hon alltid på magen med sin rumpa. Precis så sträckte hon på sig när hon kom ut. Som en båge liksom. Coolt det där..
Oj, nu skenade jag iväg. Det var inte det jag skulle skriva om ju haha.

Vi hade trevligt, fikade och satt och tjötade, mest om att vara gravid såklart men även om hur det är efteråt. Du har något grymt framför dig Sara! Coolt att vi som känt varann hela livet får barn som kommer att känna varann hela livet!
Sara åkte hem strax runt 16:30 och då drog jag, C och lillan hem till Tommy, Tess och Melissa. Där fick vi fika (haha mycket fika på mig idag) och Alicia fick födelsedagspresenter. Så gulligt av dem, men dumma vi hade inte köpt till Melissa som fyllde i början på juli. Det går fler tåg...



Melissa och Alicia



Mmmm Melissa vad har du? En kaka? Det har jag aldrig prövat...



Yum



Melissa var ingen snåljåp inte, varför inte ge Alicia en egen kaka haha



Flickorna leker med Alicias presenter. En telefon och ett pussel. Tack så hemskt mycket!



Alicia tycker väldigt mycket om Melissa och det ville hon visa, många gånger. Dock tyckte inte Melissa om det lika mycket hehe.
Tack för en trevlig eftermiddag Tess och Tommy.

Nu blir det avslut för kvällen för min del. Jag har en grej kvar att göra inför lillans födelsedag imorgon.
Får se när jag har tid att blogga imon. Men vänta er shit load med bilder.

Kram och sov gott!

Kommentarer
Postat av: Sara

=) söt hon e lilltösen! ah du våra barn kommer ju känna varann från början=) får dom bli såna lekkamrater som vi=) så som att leka två/tre tuffa tjejer o sen börja bråka o va ovänner tills den med snabbast till förlåt ber om ursäkt o man leker lite till, med dockor som Sandra som (enligt Anna va normal bebisdocka fast den va 15cm) o Saras Bertil som va clown (å som man ABSOLUT inte fick leka med för det va orealistiskt) haha...fan hoppas dom kommer få d lika kul som vi haft det,

Shit vilket brev d blev=) love you girl!

2009-07-31 @ 23:39:40
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: anna

hahaha sicka grejer du! det var alltid jag som sa förlåt, minns du inte det. hahaha du var långsint! Fan vad ball vi har haft det! Och nu blir dem tre tuffa tjejer våra små hahaha puss på dig

2009-08-01 @ 00:01:40
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: Sara

klart jag vet att d va du=) haha, sån riktig grinpelle var jag (e ja nog fortfarande) haha

2009-08-01 @ 08:20:44
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: Sandra

Grattis på din första födelsedag Alicia!!!

Många kramar till lilla familjen.

Hoppas ni får en fin dag!

2009-08-01 @ 15:04:06
URL: http://sandradee82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0