Hos mamma och pappa

Jag och lillan är hemma hos mamma och pappa och nu tror jag att lilla solstrålen har stängt sina blå för den här dagen. Hon har grejat runt och tjötat hela dagen. Munnen går i ett. Det är mycket babbel som mest låter som Thailändska men det kommer små ord emellanåt. Jag skall försöka filma henne i smyg någon gång.

Jag kom på att det är ingen idé att jag syr den där gardinen ännu. Vi blev erbjudna visning på lägenheten vi sökte. Så vi skall gå och titta på den på måndag kväll. Nu är det på tiden att vi får en lägenhet. I göteborg lägger dem flesta hyresvärdar upp lediga lägenheter på boplats.se. Jag har varit registrerad där sen 2004 och har sökt lägenhet ganska flitigt i fem år. Förra året blev vi erbjudna visning på ett par lägenheter, tackade ja till en men vi fick den givetvis inte. Så det känns som att det är vår tur nu. Sen är det bara ett jobb till Chrille som saknas så är allt tip top sen ;).

Nu skall jag joina mamma och pappa.
Vi hörs imorgon. Kram

Kommentarer
Postat av: tess

Åh gumman jag håller tummarna hårt att det går vägen med lägenheten!!

Dejt i veckan kanske?? Kanske bara du, jag o flickorna... Kan ju kolla vädret i veckan o om en solglimt tittar fram kanske vi kan ta med lite smörgåsar o varmt o dricka å gå till nån bra lekplats :)

Nu ska jag nana...Zzzz



Kraaam

2009-11-21 @ 22:35:22
Postat av: tess

Åh gumman jag håller tummarna hårt att det går vägen med lägenheten!!

Dejt i veckan kanske...? kanske bara du jag o flickorna...

Kan ju kolla vädret o om en solglimt tittar fram någon dag kan vi kanske packa ner lite mackor, varmt att dricka o gå till en bra lekplats... :)

Vi hörs gums!



Nu ska jag nana...Zzzz



Kraaam

2009-11-21 @ 22:38:03
Postat av: tess

jaha nu blev de två inlägg... de första försvann jue... gaaahhh



jaja men du ville ju att vi skulle kommentera lite mer så vad gör man inte ;)

2009-11-21 @ 22:39:05
Postat av: anna

Ja håll alla tummar Tess =)

Vi kör gärna en dejt i veckan =) Playdate ute låter mys men även om vädret e piss så kan vi leka inne. Jag ringer dig på måndag =)

Kram

2009-11-21 @ 23:32:21
Postat av: Sandra

Hoppas, hoppas, hoppas! å ja, ni förtjänar verkligen en lägenhet så länge som ni letat!

Jag håller tummarna för er!!!

Puss

2009-11-22 @ 15:56:50
URL: http://detvabattreforr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0