Matat fåglarna

Jag och Alicia tog en promenad ner till vattnet och matade fåglarna (läs jag matade fåglarna och hon åt upp brödet som hon skulle ge till fåglarna.) Alicia ville gärna gå i och bada men där fick jag dra en gräns ;). Jag fyllde hennes spann med lite vatten så fick hon sotta vid kanten och leka med det. Att ha regnkläder på henne när man går ut är nästan ett måste nuförtiden. Det fleecefodrade setet jag köpte på Gekås är superbra!



Här matar vi fåglarna. Och plösligt kom Stena färjan. Dooo doo säger Alicia.



Geggamoja!

Den här damen har fått en stark vilja. När saker inte gå som hon vill så kastar hon iväg det hon har i handen och stampar med fötterna och skriker och gråter. Sexigt beteende.

Nu sover fröken middag och sen bär det av mot mina föräldrar tror jag. Ska nog en sväng förbi brorsan med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0