Så trött så trött

Slumrade nyss på soffan, Alicia och Chrille sover inne i rummet. Jag hade inte tänkt sova men kunde inte hålla ögonen öppna. Jag vaknade av att telefonen ringde. Det var min hyresvärd som återkom till mig efter en vecka ungefär. Jag ringde honom förra veckan nämligen, jag skulle önska att dem bytte portkod i huset där vi bor. Vi har bott här i ca 2,5 år och dem har bytt kod EN gång. Är inte det lite väl lite? Han sa iaf att det inte kommer att bytas någon kod förren om ett tag pga någon anledning men jag fattar inte.....
Anledningen till att jag vill att koden skall bytas är att det härjar en sjuk våldtäktsman i Göteborg. Ni kan läsa om han här. Inte så att jag tror att han bor eller har bott i vårt hus men folk känner folk som känner folk. You know the story.... Och sån ruljans som det är på hyresgäster i detta huset så borde koden verkligen bytas...
Hela historien med den här mannen är så skrämmande. Jag vågar knappt gå ut på dagarna. Inte kvällarna heller för den delen. Jag tittar på alla killar och tänker kan det vara han? Kanske han? Jag tänker att han kanske står i vårt trapphus när jag kommer hem efter att ha varit ute en kort sväng...
Jag hoppas verkligen att dem får fast den här snubben snart så att man kan börja leva ett normalt liv. Jag vet att jag inte är den enda som är rädd...

Kommentarer
Postat av: Jenny - mamma till underbara Vilda

"Polisen har den senaste tiden knackat dörr i de bostadsområden de drabbade kvinnorna bor i och det har resulterat i ytterligare ett 30-tal fall av ofredande och sexuellt ofredande mot kvinnor."



Otäckt, men haha, snacka om tolkningsfel man kan göra. Det låter som om det var polisen som begick de ytterligare dåden!

2009-11-10 @ 20:24:46
URL: http://denvildavilda.blogg.se/
Postat av: anna

hahahaha ja det har du rätt i haha. Fan vad sjukt. Tur att man kan skratta också haha

2009-11-10 @ 20:41:48
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: Annica

Jag håller med, riktigt otäckt! Konstigt att det är så himla svårt att få tag på honom??

2009-11-11 @ 06:46:23
Postat av: anna

aa eller hur annica!! jag fattar inte att det ska va så svårt....

2009-11-11 @ 09:58:06
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: Jill

Helt sinnesjukt att dem inte kan få tag på han...skall ju vara med i efterlyst igen...läste du min blogg om nån som knacka på min dörr!!! tänk om det var han???

2009-11-11 @ 11:28:20
URL: http://jillo.blogg.se/
Postat av: anna

ja jill jag läste det, fan vad scary... fast jag tror att den här idioten smyger in med andra.. men vem fasen vet.... men e inte säker nånstans längre. Inte ens i sitt eget hem....

2009-11-11 @ 12:18:12
URL: http://pann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0