dan före dan

Idag åker jag upp till dalsland med Sara, Tomas och pojkarna för att imorgon få vara med och dela deras stora dag tillsammans med dem! Jag har fått äran att vara en av Saras tärnor ♥ och om det pirrar i min mage undrar då hur det känns för Sara och Tomas. =)
Som sagt vi åker upp idag till Saras föräldrars sommarstuga så det blir övernattning där några nätter för min del. Ska inte sticka under stol med att det skall bli gött att komma ut på landet några dagar. Ikväll blir det att pimpa festlokalen och fixa allt så att det inte är något för Sara och Tomas att tänka på imon. Mer än att säga ja till varandra! ♥

Jag lovar att återkomma med bilder såklart. Är hemma på måndag igen!
kram på er, och snälla håll tummarna för fint väder!

Kommentarer
Postat av: madelene

Tack=D Kul att du gillar dom!! Ni var väldigt fina i lördags allihop.. bilder med er kommer snart och även i från vigseln.

2011-07-24 @ 22:44:39
URL: http://madelenel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0