12-02-24

Godmorgon soliga fredag!

Jag har sovit som en kratta inatt. Vaknat en gång i timmen typ... Ont i ryggen av att ligga ner så många timmar. Annars känns ryggen lite bättre. Är mest öm där hon masserade. Men jag kan iaf böja mig ner nu. Framsteg.
Har precis fått i mig lite frukost. Idag är planen att ta en promenad och att dammsuga här hemma. Det har totalt förfallit de senaste dagarna. Fönstrena jag putsade förra helgen börjar bli skitiga igen. Helt otroligt.

Ikväll skall jag och Sara gå på Kapten Röd och Movits som spelar i Lisebergshallen. Längtar! Det kommer bli grymt! Vi ska ut och käka först. Jag älskar att gå på restaurang! Jag tror det blir Taras på södra vägen.



(bild)

Igår var jag och lämnade blod på Sahlgrenska. Jag anmälde mig som blodgivare i somras och har nu varit och lämnat 2 gånger. Det känns jättebra att kunna hjälpa de som behöver. Har även bestämt mig för att anmäla mig som donator. Varför inte liksom. Jag behöver inte ha alla organ och vävnader med mig ner i graven. Det är bättre att kunna rädda liv!

Hoppas ni får en härlig fredag!

Kommentarer
Postat av: Sara

Yeaaaay=) grym kväll framför oss, går bara och väntar på¨att få göra ordning mig och åka iväg=)

2012-02-24 @ 13:40:10
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: anna

haha samma här =)

2012-02-24 @ 14:52:37
URL: http://pann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0