Precis som det ska vara!

Jag köpte ett par Sorel kängor från Ellos för ett tag sedan. I september eller oktober tror jag att det var. Men jag har inte börjat använda dem förrän det slog till och blev sviiinkallt de senaste veckorna. Det stod att skorna ska klara upp till -32 grader. Något som inte har stämt kan jag säga. Mina fötter var iskalla. Precis lika kalla som i mina andra fodrade skor.

Jag skrev till Ellos och frågade hur det funkade med retur osv eftersom skorna är både använda och det är några månader sen jag köpte dem. De var ganska dyra så jag har ingen lust med att pengarna bara kastas i sjön liksom.
Jag fick ett trevligt mail tillbaka att det är bara att skicka tillbaka skorna och vilken returorsak jag skulle ange.

Det där kallar jag bra service! Och just därför var jag tvungen att beställa lite nya kläder haha.

Kommentarer
Postat av: Sara

oooh tummen upp för shopping!

2012-02-11 @ 10:11:01
URL: http://sajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0