Jag gillar och jag längtar..

Till hösten.. tycker det är helt underbart med soliga lite småkyliga höstdagar. Alla löven på träden skiftar i olika färger och vinden susar lite lätt i träden (storm och regn och sån skit går helt bort)
Vill kunna klä på mig en go höstjacka och en söt liten basker och promenixa i slottskogen och titta på alla vackra träd... Det är avkoppling det...


helst av allt skulle jag vilja befinna mig i Central Park NY på hösten. Finns nog inte mycket som slår det.
Grymt fint.

Vilken är eran favorit årstid?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vår vår vår...då kommer alla fina blommor och man får dom första sköna varma solstrålarna på en

2007-08-25 @ 20:47:36
Postat av: Malin

Glömde ju skriva d va jag som skrev första inlägget...

2007-08-25 @ 20:48:09
Postat av: Ewa

Våren då kommer ljuset tillbaka och träden blir gröna, allt lever upp igen Jag tycker definitivt inte om hösten, visserligen har den vackra färger men det blir mörkare och mörkare.

2007-08-25 @ 21:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0