Lördag 18e augusti

Blir lite längre mellan bloggningarna nu. Inte kul att blogga när man jobbar, händer ju inget kul liksom. Kul och intressant att skriva om jobbet änna, NOT!

Var hos mamma och pappa igår och fick 2 linnedukar och servetter av mamma så jag kan duka lite fint till mina kalas jag skall ha nu i september. Blir ju 25 och alla verkar tycka att det är värsta grejen. Fattar inte varför om jag skall vara ärlig. OK 30, men 25? Alla frågar å ska du ha fest då. Svar NEJ!

Idag skall jag och min prins in till Engesk tapetmagasinet och köpa färg och tapeter. Har fått 3500 från familjebostäder, hoppas att det räcker.
Borde hämta alla mina kartonger i Saras förråd också men Gud, var ska jag göra av allt. Kan inte bara slänga det för det är grejer som jag saknar. Det blir till att ställa sig på kommersen och dra in lite kosing.

Såg filmen "Jakten på lycka" med Will Smith igår, eller rättare sagt jag såg den inte MED han (I wish) men han är med i filmen. Den va la OK. Men det är lustigt hur gammal han än är så e han fortfarande het. Till och med med mustach och gråa hår. Och hans son är ju nåt av det sötaste med sin mikrofonfrilla.

Undra om regnet kan hålla sig undan för en gångs skull så att man kan åka in på kulturkalaset och käka langos idag...



Kommentarer
Postat av: mamma

snygg klänning kram

2007-08-19 @ 11:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0