Lördag 4 augusti

Kom hem från Kungsbacka för en stund sen. Har vart hos Carro hela helgen typ, eller sen i torsdeags. Hon fyllde år och hade middag och vi satt och drack lite. Alla var så tråkiga och drog tidigt men jag, Carro, Sanjin och Carros bror Christian satt uppe till halv 4 på morgonen typ. Jättetrevligt!
Igår var vi assega hela dagen. Var ocg fikade med Sanjin och Waeel, gick på kungsmässan typ. Köpte denna fina kannan. Kunde inte motstå. det stod typ Anna på den och den passar så bra i fönstret i köket ihop med krukorna!



På kvällen gick vi ut. ganska dött och halvtråkigt. Ingen som ville dansa ju! =(

Chrille åkte till Amsterdam i torsdags. Och jag drar till Skåne och Linda på måndag. Kommer inte träffa han på en hel vecka. Och jag saknar honom redan!  Min prins...

Ikväll kommer Sara från turkiet! Ska hämta henne på Landvetter. Får la smörja in sig med skokräm innan. Hon kommer la typ vara svart. Bäst att sätta igång då.... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0