Tidig måndag

Uppe tidigt idag med. Vaknade vid 8 kunde inte somna om. Då hade jag visserligen sovit mina 8 timmar. Men det blir en lång dag idag istället. Kort vecka att jobba i alla fall. 3 dagar. Härligt. Så borde alla ha det. Man är mycket gladare (alla fall när man är ledig) och man har så mycket tid över att man inte behöver stressa på sin fritid. Underbart!

Var med Sara på IKEA igår. Köpte nya gardiner. Jag vet inte om jag är så nöjd dock. Kanske blev lite för ljusa för resten av inredningen. Fick ju en ryamatta efter mormor som hon har gjort själv. Och jag vill så gärna ha den men färgerna är ganska mörka så jag vet inte riktigt vad jag skall ha för gardiner till.

Idag kommer den nya spisen eftersom dem hade beställt fel förra gången.
OVER AND OUT

Kommentarer
Postat av: Lisa

JAg är me uppe tidigt! KAn inte helelr sova å kl e 20 över sex! Lite resfeber!!! HA de toppen här hemma så hörs vi! Puss

2007-08-22 @ 06:20:26
Postat av: calz

hej hej
Ungdomskulturens dag 30/8
Kultur- och ungdomsdagen riktar sig till unga amatörer, professionella och hobbyinriktade konstnärer,
hantverkare, musiker och dansare.
Tid: Torsdag 30 augusti kl 12.00 ? 20.30
Plats: Vårväderstorget
Under dagen kommer det att spelas en hel del musik, bland annat med General Knas och Äkta Kärlek, Jr Eric, Kapten Röd och Roots Disciples.
Elever från Ryaskolan kommer att spela pop-rock.
Det kommer också att vara uppträdanden i breakdance och indisk dans. Dagen avslutas med utomhusbio.
Arrangör: Göteborgslokaler, Idépunkten, Lps, Kulturgruppen och Folkets Hus.

2007-08-24 @ 00:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0