Torsdag 16 aug

Äntligen torsdag. Sista arbetsdagen denna veckan. På jobbet alltså.
Var iväg igår och handlade växter till balkonegn och lite sjyssta krukor och en ampel. Rea på Rusta. Hett tips! Synd bara att det är sånt bajsväder så man inte kan sitta ute och nuta av allt blomster.

Vaknade tidigt idag med. Lite humanare kanske, klockan 9. Inatt blev det alla fall 7 timmars sömn. Å dem borrar som jävla idioter i huset brevid, verkar som om dem vill komma in i mina köksskåp!

Igår ringde dem om ny spis:

(Tanten i andra änden) - Hej jag ringer från Sävedalens kök bla bla bla
(Jag) - A hej
(Tant) - Vi tänkte komma och byta er spis imon mellan klockan 12 och 15 passar det bra?
(Jag) -  Ja vi går till jobbet runt 15 tiden så mellan 12 och 14 blir nog bättre då
(Tant) - Men ni skulle till jobbet klockan tre sa du ju
(Jag irreterad) - A men om ni kommer klockan tre blir det kanske lite tajt med tid
(Tant tyken) -  A men i så fall är ju jobbet klart klockan tre!

MEN HUR FAN SKALL JAG VETA DET DÅ!?
OTREVLIGA MÄNNISKA

Så idag får vi alla fall en ny spis! Wiii!!

See ya, don´t wanna be ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0