dan före dopparedan!

Jaha, så var den här. Dan för den stora dagen. Och jag är sick as a dog. Feber, snuvig ont i halsen. Ont i ryggen och det går ut i ljumsken så jag går runt och haltar. Dessutom mår jg illa som ett as. Spännande jul!
Jag som skulle göra julgodis och grejer idag. Det blir nog ingenting med det. Fick aldrig tag på Marshmellows igår heller som jag behöver till godiset. Skall baka en kladdkaka tills imon i alla fall. Ligger just nu nerbäddad i soffan.
Faaan jag som ville ha en mysig dag idag. =( kan inte göra ett skit. RÖVEN!

Igår fixade jag dem sista klapparna i alla fall. Slog in lite igår på kvällen också. jag vill ha en sån där lack grej som dem hade förr i tiden. Någon som vet vart man kan få tag på det?

Det blir ingen vit jul i år. Det är alldeles grått ute och regnigt. Riktigt julväder!
ha en bra dag!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Men gumman då...stackare!!! Lider med dig!!! Hoppas du mår bättre imorgon, lite klappar gör nog att du blir piggare ;) Puss å kram på dig

2007-12-23 @ 15:05:09
URL: http://sandradee82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0