...

Idag har jag och Chrille vart på en ordentlig promenad. Så härligt. Vi gick över bron till Eriksberg och kikade lite. Dem har en shooting range där och vi fick för oss att skjuta lite. Ingen av oss har någonsin hållit i något mer avancerat än en minigolfklubba. Dock hade vi inga mynt så vi får ta det en annan gång. Stannade och tog en fika sen tog vi älvsnabben hem. Var ute i ungefär två timmar. Så härligt att solen var framme!

Har även köpt grejer till dukningen imorgon. det kommer bli nice!
Skall lägga in bilder! Man kan göra mycket fast med lite pengar!

Sitter här just nu och är allmänt uttråkad. Har målat naglarna. Till och med tårna. Slor på stort nu inför 2008!
Jag har bestämt mig för att lägga ett nyårslöfte. Jag skall träna/motionera minst två gånger i veckan! Och så får det fan bli mindre godis...

Skall gå och titta på GP fyrverkerierna imorgon också. Brukar alltid vara så fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0