Godmorgon!

Klockan är 08:11 och jag är uppe.Helt otroligt!
Ögonen går dock i kors så ni får ursäkta av stavfel. Börjar ju jobba klockan 9 i blomsteraffären. Slutar väl runt 14-14:30 och sen iväg till volvo och jobba till 00:36. Gääääsp! Imon är jag visserligen ledig från blomsteraffären men då måste jag baka till jobbet eftersom det är min sista vecka på det stället. Så skönt att slippa köra truck mer!

Fan den nya datorn verkar lite konstig. När man skriver så hoppar markören iväg in i en mening man redan skrivit så stämmer ingenting sen. Skummovic.

Nu skall jag dricka mitt Te och äta upp min risgrynsgröt. Mmm vad gott det är med gröt!
ha en bra dag där ute!


Kommentarer
Postat av: Sandras sambo Andreas

Tjenare Anna!
Jag är en av dina ny läsare=).
Är det en bärbar dator du har köpt så kan det vara inställningarna av musplattan som behöver fixas.
Morsan hade samma grej tror dom fixade det via någon inställning.

Lycka te!

/A

2007-12-17 @ 09:03:05
Postat av: jull

hallå där ska berätta att min dator gör samma sak, men eftersom jag inte köpt den dyraste datorn kan jag inte ens stänga av min musplatta, så de e helt enkelt saker jag får leva me, brukar skylla alla stavfel på de me:)
ska du byta jobb nu eller vad menar du me sista dan?
krama

2007-12-17 @ 11:14:54
URL: http://jullbull.blogg.se
Postat av: anna

andreas: Tack skall be min karl kolla på detta! Kul att du läser min blogg! ha det gött och god jul!

2007-12-17 @ 14:51:58
Postat av: anna

julia. nej tyvärr skall jag inte byta jobb. jag önskar. jag skall bara sluta köra truck och ställa mig och slava och bygga bil istället. kram

2007-12-17 @ 14:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0