Godmorning vietnam!

Hoppas ni sovit gott. Det har jag. Jobbigt att behöva vakna och flytta bilen det första man gör dock eftersom det bara är tidsbegränsade parkeringar överallt här i Sandarna. Förutom typ 10 platser bakom vårt hus. Men dem är alltid upptagna kl 1 på natten (efter jobbet) Böter har man ju provat på också och det var inte riktigt min grej, det kan jag klara mig utan.

Idag är det tvätt å schemat. Skall ev kolla på en dator som Chrilles arbetskamrat skulle sälja. Gött att bli av med den här stora jävla shabraket (stavas det så)

Idol final ikväll! Vet inte vem jag håller på. det blir nog den som gör finallåten bäst.
Jag tycker båda är så värdiga att vinna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0