hejsan hoppsan!

Det var ett tag sen jag bloggade nu. Har inte hänt så mycket. Jobbat i veckan. Inte så intressant att skriva eller läsa om.
Igår var jag och Chrille och köpte ny dator! Tror att det blir våran julklapp eftersom den kostade lite grann. fast jag vill ändå ha julklapp =) Vi var ute i sisjön och köpte datorn men det bästa av allt var att jag hittade världens mysigast inredningsaffär. Olivedals Home Concept. Ååå jag gick och drömde mig bort där inne! Helt underbar affär! Chrille skrattade åt mig för jag gick och sa ååå vad fin ååå vad fin ååååååååååååååååå vad fiiiiiiiiin till allt typ. haha. Men det var verkligen fint! Frågade om dem behövde personal men såklart inte =( Funderar ändå på att skicka en ansökan.
Precis en sådan affär skulle jag vilja äga. Driva själv. Vara min egen chef och sätta upp mina egna regler! Jag skulle ha lite heminredning och kanske lite växter också. .. drömmer. Undra hur svårt det är att ha ett eget företag? Kanske borde kolla in i detta lite nogrannare..

Har även köpt färg till köket och sovrummet nu! Jippi! Vill ha det gjort innan nyår eftersom vi skall ha folk här då!
Idag skall vi till Liseberg! Mat hos Johans och strosa bland alla de vacka ljusen.
Tvättar just nu. Älsklingen sover.
Oh what a wonderful world!

Kommentarer
Postat av: elin

Hehe nej pa mandag har jag varit iUSA tva veckor. 50 kvar! hehe. Vart reste du din sista manad? =) ja jag kommer nog sakna julen, min familj ar judar ocksa sa det kanns lite konstigt att de inte firar jul! kram

2007-12-14 @ 14:45:10
URL: http://elinee87.blogg.se
Postat av: EMELIE

Hej Anna! Du vann min lilla kommentartävling :) Grattis! Skicka ett mail till mig så jag kan då din adress och vad du vill ha för motiv, (lövet?)
[email protected]

Kram!

2007-12-14 @ 22:36:07
URL: http://emelieohlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0