Järnspikars...

... som min dagmamma Karin alltid sa! =) Fan vad bra hon var!
Tog ganska många bilder när jag och Chrille var på Liseberg i fredags (innan kameran dog då vill säga) Men alla blev helt bajs! Järnspikars!
dags att köpa en ny. Just nu har jag 2400 sparade. kameran kostar hmm 5400. Så jag behöver 3000 till. Får 1000 kronor till för min dator denna månaden. Så då är det 2000 kvar. Pengar i julklapp om någon inte köpt klart!
Kommer visserligen bonus denna månaden. Men med min frånvaro så blir det la inte mycket.

Ikväll var jag och darling på restaurang. marsala på Chapmans Torg. Mmmm fan vad gott! Jag åt Stekt kycklingfilé med tomater, vitlök, ärtor och grädde. Potatisgratäng till det!
Hallelujah moment!

Chrille kollar på Star wars. AVBRYT på såna filmer!

Tre Ok bilder från liseberg alla fall.

        

Börjar jobba klockan 9.00 i blomsteraffären imorgon. Borde sova nu.
Fet chans änna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0