Julefrid

Kom hem för en stund sen från allt julfirande. Har haft jättetrevligt med en MASSA god mat och trevligt sällskap. Är jätteglad att du var med faster! Synd att farmor hör så dåligt. Orka skrika hela tiden. Ont i halsen också.
Firandet gick till som i vanlig ordning. Jag och kusinen rastade oss själva en stund efter maten för att få den att rinna ner.
Mycket bra initiativ.

Fick mycket bra och fina julklappar också!
massa presentkort, Desperate Housewives boxen, fårskinnstofflor och ett smyckeskrin.
Imorgon skall jag och Sara byta julklappar också. Hoppas att hon gillar den/det/dem (hehe jag vet att du läser detta din spjuver)
Jag tycker att det är precis lika roligt att ge julklappar som att få!

Nu skall jag spendera lika quality time med darling!
GOD FORTSÄTTNING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0