klappjakt

så.. äntligen nästan färdig med klapparna. Har bara två klappar kvar men dem fixar jag imorgon och jag vet vad jag skall ha så det är bara raka spåret in i affären och ut igen. måste köpa inslagspapper och sånt också, Vill ha fint med fina band också. Inget tråkigt papper med tomtar här inte. =)
Det var inte alls mycket folk i stan. Väldigt imponerad! jag håller mig alltid från Nordstan visserligen. Hatar det stället. trångt varmt och luffigt.
Har skickat iväg ett brev till Joey också. Svårt att köpa till honom så det blev 20 dollar. Dollarn är ju så billig nu så jag fläskade på lite. haha

Ensam hemma ikväll. Chrille är på Kultiration på Pustervik. Är även skeptisk mot det stället så jag stannar hemma. Nu märker jag att det som vanligt bara är trams på TV.
Borde dammsuga. Är det för sent att göra det klockan halv nio på kvällen?

Längtar till julafton. Känner mig som ett barn!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det e lugnt...man får känna så! Vi e faktiskt barn till våra föreldrar!!!

2007-12-21 @ 22:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0